Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce bębnowe » bęben hamulcowy » 19-1361 maxgear

Bęben hamulcowy 19-1361 MAXGEAR

19-1361 Bęben hamulcowy MAXGEAR
107.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
4 szt. wysyłka dzisiaj

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

19-1361

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowy Oś tylna
Średnica bębna hamulcowego 228,6
Wewnętrzna wysokość bębna hamulcowego [mm] 52,5
Śr. zewn. bębna ham. [mm] 278
Całkowita wysokość bębna hamulcowego [mm] 72,5
Wzór otworów/Ilość otworów 04/08
Ø rozmieszczenia otworów [mm] 100
Maksymalna wielkość poślizgu bębna [mm] 230
Ciężar [kg] 4,5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez łożyska koła
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez piasty koła
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez sworznia mocującego koła
Długość opakowania [cm] 30,8
Szerokość opakowania [cm] 30,4
Wysokość opakowania [cm] 8,6
Techniczny numer informacyjny 98100 0137 0 1
nr EAN 5901619549254

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Bęben hamulcowy 19-1361 MAXGEAR

BĘBEN HAM. RENAULT T. KANGOO 98-/LAGUNA -01 KOMBI/MEGANE KOMBI/SCENIC 8 OTWORÓW
numery OEM:
NISSAN      4320000QAL
RENAULT      7700421739
RENAULT      7700710511
RENAULT      8200137104
RENAULT      8200171690
RENAULT      8200256121
zamienniki:
BT1020
brak
FTE automotive GmbH

Zastosowanie Bęben hamulcowy 19-1361 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Bęben hamulcowy 19-1361 MAXGEAR:

2020-03-10
 5/5
Ciekawa oferta, przejrzysta wyszukiwarka części polecam
2024-04-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Bęben hamulcowy

Hamulec bębnowy Jest elementem układu hamulcowego, który jest coraz rzadziej stosowany we współczesnych pojazdach. Zazwyczaj spotyka się je w starszych samochodach lub w autach wykorzystywanych do jazdy miejsckiej.

Bęben jest przytwierdzony do piasty koła. W jego wnętrzu znajdziemy szczęki hamulcowe, cylkinderki hamulcowe, rozpieracze szczęk hamulcowych oraz drobne podzespoły jak sprężynki. Całość osadzona się na osi tarczy nośnej. Szczeki hamulcowe rozpierane są przez cylinderki hamulcowe i tak odbywa się hamowanie hamuylca bębnowego.

Problemem bębna hamulcowego jest brak możliwości samooczyszczania podczas jazdy oraz trudność w odprowadzaniu ciepła, wydzielającego się podczas hamowania samochodu. Czynniki te spowodowały, że większość producentów samochodów nie stosuje hamulców bębnowych na przedniej osi pojazdu..

Bębny hamulcowe stosuje się w większości na tylnej osi auta. Wymiana jest dosyć trudna z uwagi na tendencję do tworzenia się rantu na powierzchni wewnętrznej i prolemami ze zdjęciem bębna z osi pojazdu i powinna być przeprowadzana przez serwis samochodowy. Podczas wymiany bębnów hamulcowe zalecana jest wymiana szczęk hamulcowych, a w niektórych samochodach również łożyska kół.