Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » 26-0875 maxgear

Filtr oleju 26-0875 MAXGEAR

26-0875 Filtr oleju MAXGEAR
16.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numery handlowe:

OF-503

numer części:

26-0875

producent:

MAXGEAR

Rodzaj filtra Wkład filtra
Wysokość [mm] 82,3
średnica zewnętrzna [mm] 72
Średnica 1 [mm] 34
Średnica 2 [mm] 72
nr EAN 5901619599778

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju 26-0875 MAXGEAR

FILTR OLEJU CHRYSLER PT CRUISE
numery OEM:
BMW      11 42 7 509 208
BMW      11 42 7 512 446
CHRYSLER      04693 140AA
CHRYSLER      04693 140AB
CHRYSLER      04693101AA
CHRYSLER      4693 101AA
CHRYSLER      4693 140AA
CHRYSLER      4693 140AB
CHRYSLER      5015 901AA
DODGE      05015901AA
DODGE      5015 901AA
MINI      11 42 7 512 446
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr oleju 26-0875 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju 26-0875 MAXGEAR:

2021-04-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-07-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-01-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-11-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.