Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Iveco DAILY III Platforma / podwozie 40 C 13 (1999.05-2006.04) 125km » 26-0883 maxgear
wybrany samochód: 
Iveco Daily Iii Platforma / Podwozie 40 C 13 (1999.05-2006.04) 125km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr oleju 26-0883 MAXGEAR

26-0883 Filtr oleju MAXGEAR
12.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numery handlowe:

OF-605

numer części:

26-0883

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Rodzaj filtraWkład filtra
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniami
Wysokość [mm]90
Średnica wewnętrzna [mm]27
średnica zewnętrzna [mm]57
Średnica zewnętrzna 1 [mm]57
Średnica wewnętrzna 1 [mm]27
nr EAN5901619599853

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju 26-0883 MAXGEAR

FILTR OLEJU DB W169/W245
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      266 180 00 09
MERCEDES-BENZ      266 184 03 25
MERCEDES-BENZ      A 266 180 00 09
MERCEDES-BENZ      A 266 184 03 25
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr oleju 26-0883 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju 26-0883 MAXGEAR:

Mateusz, Podwarpie
2021-04-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Stanisław, Wrocław
2020-07-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Daniel, Rutka Tartak
2022-01-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mateusz, Podwarpie
2021-04-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mateusz, Podwarpie
2021-04-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Kamil, Janowice Wielkie
2022-11-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.