Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » 26-1524 maxgear

Filtr oleju 26-1524 MAXGEAR

15.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numery handlowe:

OF-816

numer części:

26-1524

producent:

MAXGEAR

Rodzaj filtra Wkład filtra
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego LS 9
Wysokość [mm] 95
Wymiar gwintu 3/4-16 UNF
średnica zewnętrzna [mm] 93
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z zaworem zwrotnym
Średnica zewnętrzna 2 [mm] 71
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 62
Ciśnienie otwarcia zaworu bocznikowego [bar] 0,9
nr EAN 5903364313340

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju 26-1524 MAXGEAR

FILTR OLEJU FORD 2,0I/2,3V6 SIERRA/SCORPIO/GRANADA/TAUNUS/CAPRI ĂŽR. 93MM

Filtr oleju 26-1524 ma zastosowanie do modeli samochodów

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

NISSAN

ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

VOLVO

S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

SAAB

9-3, 9-3 Cabriolet, 9-5, 9-7X, 9-3X, 9-4X, 9-2X

MG

MG TF, MG ZR, MG ZS, MG ZS Hatchback, MG ZT, MG ZT- T, MG X-POWER

IVECO

MASSIF Station Wagon, MASSIF, MASSIF Single Cab, DAILY III, DAILY IV, DAILY V, DAILY VI

Numery OE Filtr oleju 26-1524 producenta MAXGEAR

FORD

0HM6716BA, 11405640, 11425472, 11436936, 11464497, 11464498, 11525472, 11525802, 1473773, 1482151, 1508831, 1515160, 1555451, 1556297, 1564767, 1565486, 2167938, 5001248, 5002230, 5003559, 5003560, 5003561, 5003932, 5008677, 5016957, 692M6714AA, 70HM6714AA, 70HM6714BB, 74HM6714CA, 74HM6714CB, A710X6714DA, A710X6714EA, A740X6714FA, A770X6714MA, A770X6714RA, A770X6714UA

FIAT

4286051, 4316238, 4335580, 4363485, 82342881

SAAB

800334, 880334

numery OEM:
CHRYSLER      3549957
CHRYSLER      5041315
CHRYSLER      5057957
CHRYSLER      75061411
CHRYSLER      75221405
CHRYSLER      75221481
FIAT      4286051
FIAT      4316238
FIAT      4335580
FIAT      4363485
FIAT      82342881
FORD      0 HM 6716 BA
FORD      11405 640
FORD      11425 472
FORD      11436 936
FORD      11464 497
FORD      11464 498
FORD      1152 5472
FORD      11525 802
FORD      1473 773
FORD      1482 151
FORD      1508 831
FORD      1515 160
FORD      1555 451
FORD      1556 297
FORD      1564 767
FORD      1565 486
FORD      2167 938
FORD      5001 248
FORD      5002 230
FORD      5003 559
FORD      5003 560
FORD      5003 561
FORD      5003 932
FORD      5008 677
FORD      5016 957
FORD      692 M 6714 AA
FORD      70 HM 6714 AA
FORD      70 HM 6714 BB
FORD      74 HM 6714 CA
FORD      74 HM 6714 CB
FORD      A 710 X 6714 DA
FORD      A 710 X 6714 EA
FORD      A 740 X 6714 FA
FORD      A 770 X 6714 MA
FORD      A 770 X 6714 RA
FORD      A 770 X 6714 UA
ISUZU      1-32400-80
ISUZU      8-85111-61
ISUZU      8-85131-06
SAAB      800334
SAAB      880334
VAG      000 389 7991
VAG      000 393 6569
VAG      000 393 6870
VAG      000 594 0898
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr oleju 26-1524 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju 26-1524 MAXGEAR:

Stanisław, Wrocław
2020-07-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Kamil, Janowice Wielkie
2022-11-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Daniel, Rutka Tartak
2022-01-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mateusz, Podwarpie
2021-04-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mateusz, Podwarpie
2021-04-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mateusz, Podwarpie
2021-04-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.