Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Piaggio PORTER Platforma / podwozie 1.3 LPG (2011.01-???) 72km » 26-1539 maxgear
wybrany samochód: 
Piaggio Porter Platforma / Podwozie 1.3 Lpg (2011.01-???) 72km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr oleju 26-1539 MAXGEAR

26-1539 Filtr oleju MAXGEAR
maxgear 26-1539
22.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numery handlowe:

OF-763

numer części:

26-1539

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Rodzaj filtraWkład filtra
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniami
Wysokość [mm]123
Średnica wewnętrzna [mm]31
średnica zewnętrzna [mm]64
Średnica wewnętrzna 1 [mm]31
nr EAN5903364313494

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju 26-1539 MAXGEAR

FILTR OLEJU VW AUDI A6/A7 3,0TDI 14-
numery OEM:
PORSCHE      9A7.198.405.20
VAG      059 115 561 G
VAG      059 198 405 B
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr oleju 26-1539 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju 26-1539 MAXGEAR:

2021-04-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-07-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-11-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-01-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.