Rodzaj filtra | Filtr przykręcany |
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego | LS 9 |
Wysokość [mm] | 142 |
Wymiar gwintu | 3/4-16 UNF |
średnica zewnętrzna [mm] | 93 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z zaworem zwrotnym |
Średnica zewnętrzna 2 [mm] | 71 |
Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 62 |
Ciśnienie otwarcia zaworu bocznikowego [bar] | 1,2 |
nr EAN | 5903766363493 |
Dodatkowe informacje o produkcie Filtr 26-2036 MAXGEAR
ALFA ROMEO | 119003206101 | |
ALFA ROMEO | 370640000 | |
ALFA ROMEO | 451700000 | |
CHRYSLER | 1228022 | |
CHRYSLER | 1739617 | |
CHRYSLER | 1739618 | |
CHRYSLER | 1739619 | |
CHRYSLER | 1851658 | |
CHRYSLER | 2205517 | |
CHRYSLER | 2458807 | |
CHRYSLER | 2458957 | |
CHRYSLER | 2532744 | |
CHRYSLER | 2536186 | |
CHRYSLER | 2555929 | |
CHRYSLER | 2647019 | |
CHRYSLER | 2806201 | |
CHRYSLER | 2951957 | |
CHRYSLER | 5042621 | |
CHRYSLER | 5221272 | |
CHRYSLER | 5221313 | |
CHRYSLER | 6160448 | |
CHRYSLER | 75061409 | |
CHRYSLER | 75061411 | |
CHRYSLER | 990937 | |
CITROËN | 5406 242 | |
CITROËN | 5457 752 5 | |
CITROËN | 5457 752 S | |
DAF | 0494133 | |
DAF | 0498401 | |
DAF | 494133 | |
DAF | 498401 | |
DAIHATSU | 1560B-41010 | |
DAIHATSU | 1560B-41010-000 | |
FIAT | 1354828 | |
FIAT | 222 0425 | |
FIAT | 4170601 | |
FIAT | 592602 | |
FIAT | 62703506 | |
FIAT | 70237000 | |
FIAT | 72370000 | |
FIAT | 74511629 | |
FIAT | 82220425 | |
FIAT | 82232108 | |
FIAT | 82241613 | |
FIAT | 82255076 | |
FIAT | 82300672 | |
FORD | 05004 776 | |
FORD | 1213 439 | |
FORD | 1614 735 | |
FORD | 1794 446 | |
FORD | 1827 183 | |
FORD | 1829 195 | |
FORD | 5000 513 | |
FORD | 5004 776 | |
FORD | 5016 960 | |
FORD | A 700 X 6714 SA | |
FORD | A 720 X 6714 CA | |
FORD | BCNN 6714 B | |
FORD | BD4D6714A | |
FORD | BD4D6714B | |
FORD | C 1 AZ 6731 A | |
FORD | D 2 NN 6714 C | |
FORD | D0NN 6714 A | |
FORD | D0NN 6714 B | |
FORD | D6NN B714 A | |
FORD | D9AZ 6731 A | |
FORD | E9AE 6714 B | |
FORD | XM3J-6731-FA | |
IVECO | 193 0328 | |
IVECO | 193 0329 | |
MITSUBISHI | 2654403 | |
MITSUBISHI | LM4AHW2327 | |
NISSAN | 15208-43G00 | |
NISSAN | 15208-65011 | |
NISSAN | 15208-65014 | |
NISSAN | 15208-W1120 | |
NISSAN | 15208-W1123 | |
NISSAN | 15208-W3401 | |
RENAULT | 2069558 | |
RENAULT | 224855500 | |
RENAULT | 3 141 914 | |
RENAULT | 3 563 591 | |
ROVER | ERR 1168 | |
TALBOT | 00 012 280 22 | |
TALBOT | 00 050 426 21 | |
TALBOT | 00 052 212 72 | |
TALBOT | 00 052 213 13 | |
TALBOT | 00 061 604 48 | |
TALBOT | 00 750 614 09 | |
TALBOT | 00 750 614 11 | |
TALBOT | 00 750 650 49 | |
TALBOT | 1 228 022 | |
TALBOT | 5 042 621 | |
TALBOT | 5 221 272 | |
TALBOT | 5 221 313 | |
TALBOT | 6 160 448 | |
TALBOT | 75 061 409 | |
TALBOT | 75 061 411 | |
TALBOT | 75 065 049 | |
TOYOTA | 15600-25010 | |
TOYOTA | 15600-61030 | |
TOYOTA | 15600-76003-71 | |
TOYOTA | 15601-20560-71 | |
TOYOTA | 15601-78101-71 | |
TOYOTA | 15601-96001 | |
TOYOTA | 78520-30200-71 | |
VOLVO | 162709 | |
VOLVO | 430143 | |
VOLVO | 430143-8 | |
VOLVO | 4804651 | |
VOLVO | 6612598 | |
VOLVO | 6612598-0 | |
VOLVO | 795097-5 | |
VOLVO | 835779-0 | |
VOLVO | 899839 | |
VOLVO | 945928 | |
VOLVO | 990937 | |
MERCURY | 60 565 | |
VAG | 2991194 | |
VAG | 911 901 107 | |
AMERICANMOTORS(FORD) | 315 3230 | |
AMERICANMOTORS(FORD) | 889 0499 |
Zastosowanie Filtr 26-2036 MAXGEAR w samochodach:
Opinie Klientów o Filtr 26-2036 MAXGEAR:
Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń.
Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika.
Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.