Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Volkswagen CADDY II nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (9K9B) 1.4 16V (2000.08-2004.01) 75km » 26-2068 maxgear
wybrany samochód: 
Volkswagen Caddy Ii Nadwozie Wielkoprzestrzenne (mpv) (9k9b) 1.4 16v (2000.08-2004.01) 75km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr oleju 26-2068 MAXGEAR

26-2068 Filtr oleju MAXGEAR
maxgear 26-2068
24.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numery handlowe:

OF-0282

numer części:

26-2068

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Rodzaj filtraWkład filtra
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniami
Wysokość [mm]143
Średnica wewnętrzna [mm]26
średnica zewnętrzna [mm]65
Średnica zewnętrzna 1 [mm]72
Średnica wewnętrzna 1 [mm]26
nr EAN5903766363813

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju 26-2068 MAXGEAR

FILTR OLEJU JEEP WRANGLER
numery OEM:
CHRYSLER      68032204AA
CHRYSLER      68032204AB
FIAT      K68032204AA
FIAT      K68032204AB
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr oleju 26-2068 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju 26-2068 MAXGEAR:

Kamil, Janowice Wielkie
2022-11-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mateusz, Podwarpie
2021-04-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mateusz, Podwarpie
2021-04-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Daniel, Rutka Tartak
2022-01-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mateusz, Podwarpie
2021-04-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Stanisław, Wrocław
2020-07-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.