Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Ford TRANSIT CUSTOM V710 Autobus (NXN) 2.0 EcoBlue AWD (2024-???) 136km » 26-2079 maxgear
wybrany samochód: 
Ford Transit Custom V710 Autobus (nxn) 2.0 Ecoblue Awd (2024-???) 136km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr oleju 26-2079 MAXGEAR

26-2079 Filtr oleju MAXGEAR
maxgear 26-2079
19.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numery handlowe:

OF-1271

numer części:

26-2079

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Rodzaj filtraFiltr przykręcany
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnegoLS 7
Wysokość [mm]123
Wymiar gwintu3/4-16 UNF
średnica zewnętrzna [mm]76
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz zaworem zwrotnym
Średnica zewnętrzna 2 [mm]71
Średnica wewnętrzna 2 [mm]62
Ciśnienie otwarcia zaworu bocznikowego [bar]1,0
nr EAN5903766363929

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju 26-2079 MAXGEAR

FILTR OLEJU VW T2 1,6-2,1
numery OEM:
VAG      070 115 561
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr oleju 26-2079 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju 26-2079 MAXGEAR:

Stanisław, Wrocław
2020-07-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Kamil, Janowice Wielkie
2022-11-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mateusz, Podwarpie
2021-04-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mateusz, Podwarpie
2021-04-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Daniel, Rutka Tartak
2022-01-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mateusz, Podwarpie
2021-04-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.