Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » 26-2080 maxgear

Filtr oleju 26-2080 MAXGEAR

26-2080 Filtr oleju MAXGEAR
maxgear 26-2080
Filtr oleju 26-2080
21.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numery handlowe:

OF-2271

numer części:

26-2080

producent:

MAXGEAR

Rodzaj filtra Filtr przykręcany
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego LS 7
Wysokość [mm] 123
Wymiar gwintu M 20 X 1.5
średnica zewnętrzna [mm] 76
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dwoma zaworami zwrotnymi
Średnica zewnętrzna 2 [mm] 71
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 62
Ciśnienie otwarcia zaworu bocznikowego [bar] 2,2
nr EAN 5903766363936

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju 26-2080 MAXGEAR

FILTR OLEJU PORSCHE 944 -87
numery OEM:
FORD      5017 856
FORD      5025 130
PORSCHE      944.107.201.02
PORSCHE      944.107.201.05
PORSCHE      944.107.201.06
PORSCHE      944.107.201.08
PORSCHE      944.107.201.90
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr oleju 26-2080 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju 26-2080 MAXGEAR:

2021-04-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-07-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-11-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-01-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.