Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Audi A6 C5 Avant (4B5, 4B6) 2.4 quattro (1997.12-2005.01) 163km » 26-2099 maxgear
wybrany samochód: 
Audi A6 C5 Avant (4b5, 4b6) 2.4 Quattro (1997.12-2005.01) 163km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

FILTR OLEJU CITROEN JUMPY 04.16->, JUMPER 04.16-09.19 26-2099 MAXGEAR

26-2099 FILTR OLEJU CITROEN JUMPY 04.16->, JUMPER 04.16-09.19 MAXGEAR
maxgear 26-2099
FILTR OLEJU CITROEN JUMPY 04.16->, JUMPER 04.16-09.19 26-2099
16.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

26-2099

producent:

MAXGEAR

Średnica [mm]62
Wysokość [mm]94
Wymiar gwintuM 20 x 1,5
średnica zewnętrzna [mm]77
Rodzaj filtraFiltr przykręcany
Średnica wewnętrzna 2 [mm]71

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie FILTR OLEJU CITROEN JUMPY 04.16->, JUMPER 04.16-09.19 26-2099 MAXGEAR

FILTR OLEJU CITROEN JUMPY 04.16->, JUMPER 04.16-09.19
numery OEM:
CITROËN      9809532380
OPEL      9809532380
PEUGEOT      9809532380
TOYOTA      SU001 A4322
VAUXHALL      9809532380

Zastosowanie FILTR OLEJU CITROEN JUMPY 04.16->, JUMPER 04.16-09.19 26-2099 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o FILTR OLEJU CITROEN JUMPY 04.16->, JUMPER 04.16-09.19 26-2099 MAXGEAR:

2021-04-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-01-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-11-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-07-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.