Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » 26-2100 maxgear

FILTR OLEJU DACIA DOKKER, DUSTER, LODGY, LADA VESTA, XRAY, RENAULT CLIO IV, ESPACE V, 26-2100 MAXGEAR

26-2100 FILTR OLEJU DACIA DOKKER, DUSTER, LODGY, LADA VESTA, XRAY, RENAULT CLIO IV, ESPACE V, MAXGEAR
maxgear 26-2100
FILTR OLEJU DACIA DOKKER, DUSTER, LODGY, LADA VESTA, XRAY, RENAULT CLIO IV, ESPACE V, 26-2100
16.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

26-2100

producent:

MAXGEAR

Wysokość [mm]75
Wymiar gwintuM 20 X 1.5
średnica zewnętrzna [mm]66
Rodzaj filtraFiltr przykręcany
Średnica zewnętrzna 2 [mm]62
Średnica wewnętrzna 2 [mm]54

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie FILTR OLEJU DACIA DOKKER, DUSTER, LODGY, LADA VESTA, XRAY, RENAULT CLIO IV, ESPACE V, 26-2100 MAXGEAR

FILTR OLEJU DACIA DOKKER, DUSTER, LODGY, LADA VESTA, XRAY, RENAULT CLIO IV, ESPACE V, GRAND SCENIC III, LAGUNA III, MEGANE III,IV, SCENIC II

FILTR OLEJU DACIA DOKKER, DUSTER, LODGY, LADA VESTA, XRAY, RENAULT CLIO IV, ESPACE V, 26-2100 ma zastosowanie do modeli samochodów

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

DACIA

LOGAN, LOGAN MCV, SOLENZA, SANDERO, SUPERNOVA, LOGAN EXPRESS, DUSTER

LADA

KALINA, PRIORA, GRANTA, LARGUS, LARGUS Skrzynia, KALINA II, VESTA

Numery OE FILTR OLEJU DACIA DOKKER, DUSTER, LODGY, LADA VESTA, XRAY, RENAULT CLIO IV, ESPACE V, 26-2100 producenta MAXGEAR

RENAULT

152009645R, 152085758R

LADA

152085758R

numery OEM:
LADA      152085758R
RENAULT      15 20 096 45R
RENAULT      15 20 857 58R

Zastosowanie FILTR OLEJU DACIA DOKKER, DUSTER, LODGY, LADA VESTA, XRAY, RENAULT CLIO IV, ESPACE V, 26-2100 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o FILTR OLEJU DACIA DOKKER, DUSTER, LODGY, LADA VESTA, XRAY, RENAULT CLIO IV, ESPACE V, 26-2100 MAXGEAR:

Mateusz, Podwarpie
2021-04-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Daniel, Rutka Tartak
2022-01-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mateusz, Podwarpie
2021-04-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Kamil, Janowice Wielkie
2022-11-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mateusz, Podwarpie
2021-04-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Stanisław, Wrocław
2020-07-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.