Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » 26-2102 maxgear

FILTR OLEJU DB ATEGO 98-04 II 04-, VARIO 96- 26-2102 MAXGEAR

26-2102 FILTR OLEJU DB ATEGO 98-04 II 04-, VARIO 96- MAXGEAR
maxgear 26-2102
13.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

26-2102

producent:

MAXGEAR

Wysokość [mm]152
Wysokość 1 [mm]138
Średnica wewnętrzna [mm]41
średnica zewnętrzna [mm]83
Rodzaj filtraWkład filtra

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie FILTR OLEJU DB ATEGO 98-04 II 04-, VARIO 96- 26-2102 MAXGEAR

FILTR OLEJU DB ATEGO 98-04 II 04-, VARIO 96-

FILTR OLEJU DB ATEGO 98-04 II 04-, VARIO 96- 26-2102 ma zastosowanie do modeli samochodów

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

Numery OE FILTR OLEJU DB ATEGO 98-04 II 04-, VARIO 96- 26-2102 producenta MAXGEAR

MERCEDES-BENZ

0001801609, 000180160964, 6861800009, 9041800009, 9041800210, 9061800109, 906180010910, A0001801609, A000180160964, A6861800009, A9041800009, A9041800210, A9061800109, A906180010910

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      000 180 16 09
MERCEDES-BENZ      000 180 16 09 64
MERCEDES-BENZ      686 180 00 09
MERCEDES-BENZ      904 180 00 09
MERCEDES-BENZ      904 180 02 10
MERCEDES-BENZ      906 180 01 09
MERCEDES-BENZ      906 180 01 09 10
MERCEDES-BENZ      A 000 180 16 09
MERCEDES-BENZ      A 000 180 16 09 64
MERCEDES-BENZ      A 686 180 00 09
MERCEDES-BENZ      A 904 180 00 09
MERCEDES-BENZ      A 904 180 02 10
MERCEDES-BENZ      A 906 180 01 09
MERCEDES-BENZ      A 906 180 01 09 10
VOLVO      11708550

Zastosowanie FILTR OLEJU DB ATEGO 98-04 II 04-, VARIO 96- 26-2102 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o FILTR OLEJU DB ATEGO 98-04 II 04-, VARIO 96- 26-2102 MAXGEAR:

Mateusz, Podwarpie
2021-04-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Stanisław, Wrocław
2020-07-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Daniel, Rutka Tartak
2022-01-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mateusz, Podwarpie
2021-04-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mateusz, Podwarpie
2021-04-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Kamil, Janowice Wielkie
2022-11-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.