Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » 26-2103 maxgear

FILTR OLEJU DB OM906LA ATEGO 98- 26-2103 MAXGEAR

26-2103 FILTR OLEJU DB OM906LA ATEGO 98- MAXGEAR
maxgear 26-2103
16.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

26-2103

producent:

MAXGEAR

Wysokość [mm]210
Średnica wewnętrzna [mm]28
średnica zewnętrzna [mm]80
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniem
Rodzaj filtraWkład filtra
Średnica zewnętrzna 1 [mm]83
Średnica wewnętrzna 1 [mm]39

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie FILTR OLEJU DB OM906LA ATEGO 98- 26-2103 MAXGEAR

FILTR OLEJU DB OM906LA ATEGO 98-
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      000 180 17 09
MERCEDES-BENZ      906 180 00 09
MERCEDES-BENZ      906 180 02 09
MERCEDES-BENZ      906 184 03 25
MERCEDES-BENZ      A 000 180 17 09
MERCEDES-BENZ      A 906 180 00 09
MERCEDES-BENZ      A 906 180 02 09
MERCEDES-BENZ      A 906 184 03 25
zamienniki:
50013534
brak
KOLBENSCHMIDT
J FO-ECO034
brak
JAPANPARTS
38616
brak
FEBI BILSTEIN
V31-1026
brak
VAICO

Zastosowanie FILTR OLEJU DB OM906LA ATEGO 98- 26-2103 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o FILTR OLEJU DB OM906LA ATEGO 98- 26-2103 MAXGEAR:

Mateusz, Podwarpie
2021-04-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Daniel, Rutka Tartak
2022-01-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Kamil, Janowice Wielkie
2022-11-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Stanisław, Wrocław
2020-07-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mateusz, Podwarpie
2021-04-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mateusz, Podwarpie
2021-04-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.