Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » 26-2105 maxgear

FILTR OLEJU FORD RANGER 05.06-07.12 26-2105 MAXGEAR

26-2105 FILTR OLEJU FORD RANGER 05.06-07.12 MAXGEAR
maxgear 26-2105

przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

26-2105

producent:

MAXGEAR

Średnica [mm]62
Wysokość [mm]100
Wymiar gwintu3/4" 16 UNF-2B
średnica zewnętrzna [mm]76
Rodzaj filtraFiltr przykręcany
Średnica wewnętrzna 2 [mm]72

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie FILTR OLEJU FORD RANGER 05.06-07.12 26-2105 MAXGEAR

FILTR OLEJU FORD RANGER 05.06-07.12

FILTR OLEJU FORD RANGER 05.06-07.12 26-2105 ma zastosowanie do modeli samochodów

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

MAZDA

323 S VI, 323 F VI, B-SERIE, PREMACY, MPV II, TRIBUTE, 6

Numery OE FILTR OLEJU FORD RANGER 05.06-07.12 26-2105 producenta MAXGEAR

FORD

1449182, 6M34-6731-AA

MAZDA

WE01-14-302, WE01-14-302MC, WLY4-14-302

numery OEM:
FORD      1449182
FORD      6M34-6731-AA
MAZDA      WE01-14-302
MAZDA      WE01-14-302MC
MAZDA      WLY4-14-302

Zastosowanie FILTR OLEJU FORD RANGER 05.06-07.12 26-2105 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o FILTR OLEJU FORD RANGER 05.06-07.12 26-2105 MAXGEAR:

Daniel, Rutka Tartak
2022-01-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mateusz, Podwarpie
2021-04-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Kamil, Janowice Wielkie
2022-11-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mateusz, Podwarpie
2021-04-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Stanisław, Wrocław
2020-07-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mateusz, Podwarpie
2021-04-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.