Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Alfa Romeo 159 (939_) 1.9 JTDM 8V (939AXE1B) (2005.09-2011.11) 120km » 26-2110 maxgear
wybrany samochód: 
Alfa Romeo 159 (939_) 1.9 Jtdm 8v (939axe1b) (2005.09-2011.11) 120km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

FILTR OLEJU KIA CEED 12- 26-2110 MAXGEAR

26-2110 FILTR OLEJU KIA CEED 12- MAXGEAR
maxgear 26-2110
FILTR OLEJU KIA CEED 12- 26-2110
17.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

26-2110

producent:

MAXGEAR

Wysokość [mm]87
Wymiar gwintuM 20 X 1.5
średnica zewnętrzna [mm]80
Rodzaj filtraFiltr przykręcany
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2z zaworem zwrotnym
Średnica zewnętrzna 2 [mm]65
Średnica wewnętrzna 2 [mm]58

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie FILTR OLEJU KIA CEED 12- 26-2110 MAXGEAR

FILTR OLEJU KIA CEED 12-
numery OEM:
HYUNDAI      26300-35530
HYUNDAI      26300-35531
KIA      26300 35530
KIA      26300-35531

Zastosowanie FILTR OLEJU KIA CEED 12- 26-2110 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o FILTR OLEJU KIA CEED 12- 26-2110 MAXGEAR:

Daniel, Rutka Tartak
2022-01-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mateusz, Podwarpie
2021-04-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Stanisław, Wrocław
2020-07-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mateusz, Podwarpie
2021-04-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Kamil, Janowice Wielkie
2022-11-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mateusz, Podwarpie
2021-04-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.