Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » 26-2111 maxgear

FILTR OLEJU MASZYNY PRZEMYSŁOWE 26-2111 MAXGEAR

26-2111 FILTR OLEJU MASZYNY PRZEMYSŁOWE MAXGEAR
maxgear 26-2111

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

26-2111

producent:

MAXGEAR

Wysokość [mm]142
Wymiar gwintu3/4-16 UNF
średnica zewnętrzna [mm]76
Rodzaj filtraFiltr przykręcany
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2z zaworem zwrotnym
Średnica zewnętrzna 2 [mm]71
Średnica wewnętrzna 2 [mm]62
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnegoLS 7

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie FILTR OLEJU MASZYNY PRZEMYSŁOWE 26-2111 MAXGEAR

FILTR OLEJU MASZYNY PRZEMYSĂşOWE
numery OEM:
VOLVO      3734468
VOLVO      71032
zamienniki:
50013151
brak
KOLBENSCHMIDT
OC 38
brak
MAHLE
PH2895
brak
FRAM
S 1380 R
brak
SOFIMA

Zastosowanie FILTR OLEJU MASZYNY PRZEMYSŁOWE 26-2111 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o FILTR OLEJU MASZYNY PRZEMYSŁOWE 26-2111 MAXGEAR:

Mateusz, Podwarpie
2021-04-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Daniel, Rutka Tartak
2022-01-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mateusz, Podwarpie
2021-04-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Stanisław, Wrocław
2020-07-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Kamil, Janowice Wielkie
2022-11-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mateusz, Podwarpie
2021-04-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.