Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » 26-2115 maxgear

FILTR OLEJU OPEL 2,6-3,0B 26-2115 MAXGEAR

26-2115 FILTR OLEJU OPEL 2,6-3,0B MAXGEAR
maxgear 26-2115
12.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

26-2115

producent:

MAXGEAR

Wysokość [mm]69
Wymiar gwintu3/4-16 UNF
średnica zewnętrzna [mm]93
Rodzaj filtraFiltr przykręcany
Średnica zewnętrzna 2 [mm]71
Średnica wewnętrzna 2 [mm]62
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnegoLS 9

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie FILTR OLEJU OPEL 2,6-3,0B 26-2115 MAXGEAR

FILTR OLEJU OPEL 2,6-3,0B

FILTR OLEJU OPEL 2,6-3,0B 26-2115 ma zastosowanie do modeli samochodów

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

Numery OE FILTR OLEJU OPEL 2,6-3,0B 26-2115 producenta MAXGEAR

OPEL

650383, VOF97

numery OEM:
FORD      5017 809
OPEL      650383
OPEL      VOF97
VAUXHALL      93156302
VAUXHALL      93156351
VAUXHALL      VOF97
zamienniki:
FX0037
brak
DELPHI
0 451 103 323
brak
BOSCH
50013196
brak
KOLBENSCHMIDT
PH2942
brak
FRAM

Zastosowanie FILTR OLEJU OPEL 2,6-3,0B 26-2115 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o FILTR OLEJU OPEL 2,6-3,0B 26-2115 MAXGEAR:

Mateusz, Podwarpie
2021-04-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Kamil, Janowice Wielkie
2022-11-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mateusz, Podwarpie
2021-04-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Daniel, Rutka Tartak
2022-01-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mateusz, Podwarpie
2021-04-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Stanisław, Wrocław
2020-07-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.