Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Renault 19 II Cabriolet (D53_, 853_) 1.8 16V (D53D) (1992.05-1994.04) 137km » 27-1578 maxgear
wybrany samochód: 
Renault 19 Ii Cabriolet (d53_, 853_) 1.8 16v (d53d) (1992.05-1994.04) 137km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw naprawczy, zacisk hamulca 27-1578 MAXGEAR

27-1578 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca MAXGEAR
maxgear 27-1578
37.99 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 1.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek: >10 szt.

    Ocena:
5/5 (7 ocen)
numer części:

27-1578

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś tylna
Średnica [mm]35
Zestaw pełny
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (2-tłoczkowy)
nr EAN5903766311395
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw naprawczy, zacisk hamulca 27-1578 MAXGEAR

ZESTAW NAPR. ZACISKU HAM. OPEL T. VECTRA 1,8-2,6 95-03 35MM Z TĂşOCZKIEM
numery OEM:
OPEL      5 42 280
OPEL      5 42 281
OPEL      542281
OPEL      9118536
OPEL      9118537
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zestaw naprawczy, zacisk hamulca 27-1578 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw naprawczy, zacisk hamulca 27-1578 MAXGEAR:

Rafał, Łódź
2023-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
JAROSŁAW, Świebodzin
2020-08-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Straszyn
2019-11-17
 5/5
Ok
Andrzej, Straszyn
2019-11-17
 5/5
Ok
Jacek, Wizna
2023-11-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Wizna
2023-11-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
PIOTR, WARSZAWA
2023-05-12
 5/5
Pasuje i działa lepiej od zregenerowanego

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.