Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Volkswagen BORA Variant (1J6) 1.6 (1999.05-2005.05) 100km » 27-1611 maxgear
wybrany samochód: 
Volkswagen Bora Variant (1j6) 1.6 (1999.05-2005.05) 100km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw naprawczy, zacisk hamulca 27-1611 MAXGEAR

27-1611 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca MAXGEAR
maxgear 27-1611
49.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (7 ocen)
numer części:

27-1611

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia
Średnica [mm]57
System hamulcowyATE
Zestaw pełny
Specyfikacja17" WHEEL
dla numeru OE1K0615123C
nr EAN5903766311722

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw naprawczy, zacisk hamulca 27-1611 MAXGEAR

ZESTAW NAPR. ZACISKU HAM. VOLVO P. C70/S40/ V40/V50 04- 57MM Z TĂşOCZKIEM
numery OEM:
BMW      34 11 6 769 091
BMW      34 11 6 769 092
BMW      34 11 6 769 093
BMW      34 11 6 769 094
BMW      34 11 6 773 201
BMW      34 11 6 773 202
FORD      1 368 542
FORD      1 368 543
MAZDA      B3YF-33-61X
MAZDA      B3YF-33-71X
OPEL      55 42 089
OPEL      55 42 090
OPEL      93188026
OPEL      93188027
SAAB      93195751
SAAB      93195752
SEAT      1K0 615 123C
SEAT      1K0 615 123G
SEAT      1K0 615 123H
SEAT      1K0 615 123J
SEAT      1K0 615 124C
SEAT      1K0 615 124G
SEAT      1K0 615 124H
SEAT      1K0 615 124J
SEAT      8J0 615 123B
SEAT      8J0 615 123C
SEAT      8J0 615 124B
SEAT      8J0 615 124C
SEAT      8P0 615 123A
SEAT      8P0 615 124A
SKODA      1K0 615 123C
SKODA      1K0 615 123G
SKODA      1K0 615 123H
SKODA      1K0 615 123J
SKODA      1K0 615 124C
SKODA      1K0 615 124G
SKODA      1K0 615 124H
SKODA      1K0 615 124J
SKODA      8J0 615 123B
SKODA      8J0 615 123C
SKODA      8J0 615 124B
SKODA      8J0 615 124C
SKODA      8P0 615 123A
SKODA      8P0 615 124A
VOLVO      36000704
VOLVO      36000731
VOLVO      36000732
VOLVO      8603386
VOLVO      8603387
VOLVO      8603942
VOLVO      8603943
VAG      1K0 615 123C
VAG      1K0 615 123G
VAG      1K0 615 123H
VAG      1K0 615 123J
VAG      1K0 615 124C
VAG      1K0 615 124G
VAG      1K0 615 124H
VAG      1K0 615 124J
VAG      8J0 615 123B
VAG      8J0 615 123C
VAG      8J0 615 124B
VAG      8J0 615 124C
VAG      8J0615123D
VAG      8J0615123E
VAG      8J0615124D
VAG      8J0615124E
VAG      8P0 615 123A
VAG      8P0 615 124A
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zestaw naprawczy, zacisk hamulca 27-1611 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw naprawczy, zacisk hamulca 27-1611 MAXGEAR:

Andrzej, Straszyn
2019-11-17
 5/5
Ok
Jacek, Wizna
2023-11-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Straszyn
2019-11-17
 5/5
Ok
PIOTR, WARSZAWA
2023-05-12
 5/5
Pasuje i działa lepiej od zregenerowanego
JAROSŁAW, Świebodzin
2020-08-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Wizna
2023-11-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Rafał, Łódź
2023-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu