Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » 27-1628 maxgear

Zestaw naprawczy, zacisk hamulca 27-1628 MAXGEAR

27-1628 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca MAXGEAR
46.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka dzisiaj
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (7 ocen)
numer części:

27-1628

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowy Oś tylna
Średnica [mm] 40
System hamulcowy ATE
Zestaw pełny 
dla numeru OE 4533461
nr EAN 5903766311890

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw naprawczy, zacisk hamulca 27-1628 MAXGEAR

ZESTAW NAPR. ZACISKU HAM. DB T. W164/W251 05- 40MM Z TŁOCZKIEM
numery OEM:
FORD      4 533 461
FORD      4 533 462
FORD      4 572 816
FORD      4 572 817
FORD      4 682 839
FORD      4 682 841
MAZDA      EFY5-26-61X
MAZDA      EFY5-26-61XA
MAZDA      EFY5-26-71X
MAZDA      EFY5-26-71XA
MERCEDES-BENZ      164 423 17 98
MERCEDES-BENZ      164 423 18 98
MERCEDES-BENZ      164 423 26 98
MERCEDES-BENZ      164 423 53 98
MERCEDES-BENZ      1644232698
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zestaw naprawczy, zacisk hamulca 27-1628 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw naprawczy, zacisk hamulca 27-1628 MAXGEAR:

2020-08-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-11-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-11-17
 5/5
Ok
2023-11-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-05-12
 5/5
Pasuje i działa lepiej od zregenerowanego
2019-11-17
 5/5
Ok

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu