Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Mitsubishi LANCER IV liftback (C6_A, C7_A) 1.5 12V (C62A) (1989.05-1992.05) 90km » 27-1639 maxgear
wybrany samochód: 
Mitsubishi Lancer Iv Liftback (c6_a, C7_a) 1.5 12v (c62a) (1989.05-1992.05) 90km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

ZESTAW NAPR. ZACISKU HAM. AUDI T. A1/A3/A4/A6/TT 94-18 27-1639 MAXGEAR

27-1639 ZESTAW NAPR. ZACISKU HAM. AUDI T. A1/A3/A4/A6/TT 94-18 MAXGEAR
maxgear 27-1639
21.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (7 ocen)
numer części:

27-1639

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowyOś tylna
Średnica [mm]38
System hamulcowyTRW

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie ZESTAW NAPR. ZACISKU HAM. AUDI T. A1/A3/A4/A6/TT 94-18 27-1639 MAXGEAR

ZESTAW NAPR. ZACISKU HAM. AUDI T. A1/A3/A4/A6/TT 94-18
numery OEM:
brak danych o numerach OEM
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie ZESTAW NAPR. ZACISKU HAM. AUDI T. A1/A3/A4/A6/TT 94-18 27-1639 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o ZESTAW NAPR. ZACISKU HAM. AUDI T. A1/A3/A4/A6/TT 94-18 27-1639 MAXGEAR:

2023-05-12
 5/5
Pasuje i działa lepiej od zregenerowanego
2023-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-11-17
 5/5
Ok
2019-11-17
 5/5
Ok
2020-08-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-11-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-11-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu