Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Volkswagen MULTIVAN T5 (7HM, 7HN, 7HF, 7EF, 7EM, 7EN) 1.9 TDI (2003.04-2009.11) 85km » 27-4028 maxgear
wybrany samochód: 
Volkswagen Multivan T5 (7hm, 7hn, 7hf, 7ef, 7em, 7en) 1.9 Tdi (2003.04-2009.11) 85km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw naprawczy, zacisk hamulca 27-4028 MAXGEAR

27-4028 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca MAXGEAR
16.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (7 ocen)
numer części:

27-4028

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia
Średnica [mm]60
System hamulcowyTRW
dla numeru OE2044212381
nr EAN5902659781581

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw naprawczy, zacisk hamulca 27-4028 MAXGEAR

ZESTAW NAPR. ZACISKU HAM. DB P. W176/W204/W212/W246 07-
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      2044210381
MERCEDES-BENZ      2044212381
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zestaw naprawczy, zacisk hamulca 27-4028 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw naprawczy, zacisk hamulca 27-4028 MAXGEAR:

2023-11-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-08-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-11-17
 5/5
Ok
2023-11-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-05-12
 5/5
Pasuje i działa lepiej od zregenerowanego
2019-11-17
 5/5
Ok

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu