Rodzaj korpusu | z obudową | |
nr EAN | 5907558570878 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna 47-0083 MAXGEAR
AUDI | 026 121 010 | |
AUDI | 026 121 010 C | |
AUDI | 026 121 010 CV | |
AUDI | 026 121 010 CX | |
AUDI | 026 121 010 E | |
AUDI | 026 121 010 F | |
AUDI | 026 121 010 FV | |
AUDI | 026 121 010 FX | |
AUDI | 026 121 010 V | |
AUDI | 026 121 010 X | |
AUDI | 026121010 | |
AUDI | 026121010C | |
AUDI | 026121010CV | |
AUDI | 026121010CX | |
AUDI | 026121010E | |
AUDI | 026121010F | |
AUDI | 026121010FV | |
AUDI | 026121010FX | |
AUDI | 026121010V | |
AUDI | 026121010X | |
AUDI | 037 121 010 | |
AUDI | 037 121 010 A | |
AUDI | 037 121 010 B | |
AUDI | 037 121 010 C | |
AUDI | 037 121 010 CX | |
AUDI | 037121010 | |
AUDI | 037121010A | |
AUDI | 037121010B | |
AUDI | 037121010C | |
AUDI | 037121010CX | |
AUDI | 068 121 010 A | |
AUDI | 068 121 010 AX | |
AUDI | 068121010A | |
AUDI | 068121010AX | |
SEAT | 026 121 010 | |
SEAT | 026 121 010 C | |
SEAT | 026 121 010 CV | |
SEAT | 026 121 010 CX | |
SEAT | 026 121 010 E | |
SEAT | 026 121 010 F | |
SEAT | 026 121 010 FV | |
SEAT | 026 121 010 FX | |
SEAT | 026 121 010 V | |
SEAT | 026 121 010 X | |
SEAT | 026121010 | |
SEAT | 026121010C | |
SEAT | 026121010CV | |
SEAT | 026121010CX | |
SEAT | 026121010E | |
SEAT | 026121010F | |
SEAT | 026121010FV | |
SEAT | 026121010FX | |
SEAT | 026121010V | |
SEAT | 026121010X | |
SEAT | 037 121 010 | |
SEAT | 037 121 010 A | |
SEAT | 037 121 010 B | |
SEAT | 037 121 010 C | |
SEAT | 037 121 010 CX | |
SEAT | 037121010 | |
SEAT | 037121010A | |
SEAT | 037121010B | |
SEAT | 037121010C | |
SEAT | 037121010CX | |
SEAT | 068 121 010 A | |
SEAT | 068 121 010 AX | |
SEAT | 068121010A | |
SEAT | 068121010AX | |
SKODA | 026 121 010 | |
SKODA | 026 121 010 C | |
SKODA | 026 121 010 CV | |
SKODA | 026 121 010 CX | |
SKODA | 026 121 010 E | |
SKODA | 026 121 010 F | |
SKODA | 026 121 010 FV | |
SKODA | 026 121 010 FX | |
SKODA | 026 121 010 V | |
SKODA | 026 121 010 X | |
SKODA | 026121010 | |
SKODA | 026121010C | |
SKODA | 026121010CV | |
SKODA | 026121010CX | |
SKODA | 026121010E | |
SKODA | 026121010F | |
SKODA | 026121010FV | |
SKODA | 026121010FX | |
SKODA | 026121010V | |
SKODA | 026121010X | |
SKODA | 037 121 010 | |
SKODA | 037 121 010 A | |
SKODA | 037 121 010 B | |
SKODA | 037 121 010 C | |
SKODA | 037 121 010 CX | |
SKODA | 037121010 | |
SKODA | 037121010A | |
SKODA | 037121010B | |
SKODA | 037121010C | |
SKODA | 037121010CX | |
SKODA | 068 121 010 A | |
SKODA | 068 121 010 AX | |
SKODA | 068121010A | |
SKODA | 068121010AX | |
VOLKSWAGEN | 026 121 010 | |
VOLKSWAGEN | 026 121 010 C | |
VOLKSWAGEN | 026 121 010 CV | |
VOLKSWAGEN | 026 121 010 CX | |
VOLKSWAGEN | 026 121 010 E | |
VOLKSWAGEN | 026 121 010 F | |
VOLKSWAGEN | 026 121 010 FV | |
VOLKSWAGEN | 026 121 010 FX | |
VOLKSWAGEN | 026 121 010 V | |
VOLKSWAGEN | 026 121 010 X | |
VOLKSWAGEN | 026121010 | |
VOLKSWAGEN | 026121010C | |
VOLKSWAGEN | 026121010CV | |
VOLKSWAGEN | 026121010CX | |
VOLKSWAGEN | 026121010E | |
VOLKSWAGEN | 026121010F | |
VOLKSWAGEN | 026121010FV | |
VOLKSWAGEN | 026121010FX | |
VOLKSWAGEN | 026121010V | |
VOLKSWAGEN | 026121010X | |
VOLKSWAGEN | 037 121 010 | |
VOLKSWAGEN | 037 121 010 A | |
VOLKSWAGEN | 037 121 010 B | |
VOLKSWAGEN | 037 121 010 C | |
VOLKSWAGEN | 037 121 010 CX | |
VOLKSWAGEN | 037121010 | |
VOLKSWAGEN | 037121010A | |
VOLKSWAGEN | 037121010B | |
VOLKSWAGEN | 037121010C | |
VOLKSWAGEN | 037121010CX | |
VOLKSWAGEN | 068 121 010 A | |
VOLKSWAGEN | 068 121 010 AX | |
VOLKSWAGEN | 068121010A | |
VOLKSWAGEN | 068121010AX |
Zastosowanie Pompa wodna 47-0083 MAXGEAR w samochodach:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024
Wycieraczki szyb Negotti
11-03-2024
Zmiana lokalizacji magazynu
25-07-2023
Smarowanie układu hamulcowego
07-02-2023
Kody wyposażenia w grupie VW
21-09-2022
Rodzaje wycieraczek Valeo
17-02-2022
Jak dobrać żarówki ksenonowe?
30-11-2021
Kody regionów Subaru
23-12-2020
Schaeffler przejmuje Ruville
15-12-2020
Kompresor klimatyzacji, rodzaje i zasada działania.
17-09-2020