Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna » 47-0269 maxgear

POMPA WODY RENAULT CLIO II/III 1,2 04- 47-0269 MAXGEAR

47-0269 POMPA WODY RENAULT CLIO II/III 1,2 04- MAXGEAR
maxgear 47-0269
117.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 3 szt.
 
    Ocena:
numer części:

47-0269

producent:

MAXGEAR

Tryb pracymechaniczne
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniem
Wykonanie pompy wodnejdla napędu paskiem rozrządu

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie POMPA WODY RENAULT CLIO II/III 1,2 04- 47-0269 MAXGEAR

POMPA WODY RENAULT CLIO II/III 1,2 04-

POMPA WODY RENAULT CLIO II/III 1,2 04- 47-0269 ma zastosowanie do modeli samochodów

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

NISSAN

ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback

Numery OE POMPA WODY RENAULT CLIO II/III 1,2 04- 47-0269 producenta MAXGEAR

RENAULT

210103314R, 7701478924, 8200397735, 8200702755

NISSAN

21010-00Q0L, 21010-00Q2B

numery OEM:
NISSAN      21010-00Q0L
NISSAN      21010-00Q2B
RENAULT      21 01 033 14R
RENAULT      77 01 478 924
RENAULT      82 00 397 735
RENAULT      82 00 702 755
BUGATTI      PA10079
zamienniki:
WP0337
brak
LPR
WP0004
brak
GATES
8MP 376 805-391
brak
HELLA
10839004
brak
NK
WP2610
brak
DELPHI
WP115
brak
HUTCHINSON
DP315
brak
DAYCO
WP0152
brak
FRECCIA
PQ-0700
brak
JAPANPARTS
35-00-0700
brak
ASHIKA
ADN191101
brak
BLUE PRINT
529284
brak
VALEO

Zastosowanie POMPA WODY RENAULT CLIO II/III 1,2 04- 47-0269 MAXGEAR w samochodach:

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.