Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna » 47-0272 maxgear

POMPA WODY SAAB 900 /9-5/ 9-3 47-0272 MAXGEAR

47-0272 POMPA WODY SAAB 900 /9-5/ 9-3 MAXGEAR
maxgear 47-0272
116.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Czwartek
1 szt. wysyłka Piątek
1 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

47-0272

producent:

MAXGEAR

Tryb pracymechaniczne
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniem
Wykonanie pompy wodnejdla napędu paskiem zębatym

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie POMPA WODY SAAB 900 /9-5/ 9-3 47-0272 MAXGEAR

POMPA WODY SAAB 900 /9-5/ 9-3

POMPA WODY SAAB 900 /9-5/ 9-3 47-0272 ma zastosowanie do modeli samochodów

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

SAAB

9-3, 9-3 Cabriolet, 9-5, 9-7X, 9-3X, 9-4X, 9-2X

Numery OE POMPA WODY SAAB 900 /9-5/ 9-3 47-0272 producenta MAXGEAR

RENAULT

7701466850, 7701468802

SAAB

5960414, 8822710, 8822744, 8822793, 93166829, 9321951

numery OEM:
RENAULT      77 01 466 850
RENAULT      77 01 468 802
SAAB      5960414
SAAB      8822710
SAAB      8822744
SAAB      8822793
SAAB      93166829
SAAB      9321951
BUGATTI      PA7802

Zastosowanie POMPA WODY SAAB 900 /9-5/ 9-3 47-0272 MAXGEAR w samochodach:

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.