Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Renault MASTER II Furgon (FD) 2.8 dTI (FD0C, FD0F, FD2B, FD2F, FD3C, FD3F) (1998.07-2001.10) 114km » 49-1985 maxgear
wybrany samochód: 
Renault Master Ii Furgon (fd) 2.8 Dti (fd0c, Fd0f, Fd2b, Fd2f, Fd3c, Fd3f) (1998.07-2001.10) 114km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw naprawczy, zacisk hamulca 49-1985 MAXGEAR

49-1985 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca MAXGEAR
61.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek: >10 szt.

    Ocena:
5/5 (7 ocen)
numer części:

49-1985

dostawca:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś tylna
Średnica [mm]60
System hamulcowyBREMBO
Zestaw pełny
dla numeru OE42554758
nr EAN5903364335632
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw naprawczy, zacisk hamulca 49-1985 MAXGEAR

ZESTAW NAPR. ZACISKU HAM. IVECO T. DAILY 35 06-14 Z TĂşOCZKIEM
numery OEM:
IVECO      42535600
IVECO      42536633
IVECO      42548184
IVECO      42554758
IVECO      42554759
IVECO      504120969
IVECO      504120970
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zestaw naprawczy, zacisk hamulca 49-1985 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw naprawczy, zacisk hamulca 49-1985 MAXGEAR:

Rafał, Łódź
2023-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Straszyn
2019-11-17
 5/5
Ok
JAROSŁAW, Świebodzin
2020-08-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Wizna
2023-11-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Straszyn
2019-11-17
 5/5
Ok
PIOTR, WARSZAWA
2023-05-12
 5/5
Pasuje i działa lepiej od zregenerowanego
Jacek, Wizna
2023-11-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.