Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat Mitsubishi GALANT VI (E3_A) 2.0 GTi 16V 4WD (E39A) (1988.11-1992.10) 145km » 67-0124 maxgear
wybrany samochód: 
Mitsubishi Galant Vi (e3_a) 2.0 Gti 16v 4wd (e39a) (1988.11-1992.10) 145km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

TERMOSTAT RENAULT MODUS 1,2 108C Z OBUDOWĄ I CZUJNIKIEM 67-0124 MAXGEAR

67-0124 TERMOSTAT RENAULT MODUS 1,2 108C Z OBUDOWĄ I CZUJNIKIEM MAXGEAR
maxgear 67-0124
TERMOSTAT RENAULT MODUS 1,2 108C Z OBUDOWĄ I CZUJNIKIEM 67-0124
138.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

67-0124

producent:

MAXGEAR

Temperatura otwarcia [°c]108
Rodzaj korpusuz obudową
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2z czujnikiem

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie TERMOSTAT RENAULT MODUS 1,2 108C Z OBUDOWĄ I CZUJNIKIEM 67-0124 MAXGEAR

TERMOSTAT RENAULT MODUS 1,2 108C Z OBUDOWą I CZUJNIKIEM
numery OEM:
RENAULT      8200400294

Zastosowanie TERMOSTAT RENAULT MODUS 1,2 108C Z OBUDOWĄ I CZUJNIKIEM 67-0124 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o TERMOSTAT RENAULT MODUS 1,2 108C Z OBUDOWĄ I CZUJNIKIEM 67-0124 MAXGEAR:

Jacek, Warszawa
2021-01-11
 5/5
Produkt zgodny z zamówieniem. Cena bardzo dobra.
Tomasz, Wroclaw
2023-12-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.