Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » 69-0217 maxgear

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0217 MAXGEAR

69-0217 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego MAXGEAR
16.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

MGZ-307013

numer części:

69-0217

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z lewej
Strona zabudowy wewnątrz
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
Rodzaj gwintu z bieżnikiem prawostronnym
Gwint zewn. [mm] M14x1,5
parzyste numery artykułów 14704 01
nr EAN 5907558560350

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0217 MAXGEAR

KOĐC. DR. KIER. OPEL OMEGA B LE KRËTKA

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0217 ma zastosowanie do modeli samochodów

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

Numery OE Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0217 producenta MAXGEAR

OPEL

322177, 322201, 324061, 90469014, 90510651, 93169286

numery OEM:
OPEL      3 22 177
OPEL      3 22 201
OPEL      3 24 061
OPEL      90469014
OPEL      90510651
OPEL      93169286
VAUXHALL      3 22 177
VAUXHALL      3 22 201
VAUXHALL      3 24 061
VAUXHALL      90469014
VAUXHALL      90510651
VAUXHALL      93169286

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0217 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0217 MAXGEAR:

Rafał, Wrocław
2022-11-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.