Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Mazda TRIBUTE (EP) 2.3 GX (EP3W) (2003.12-2004.10) 150km » 69-0275 maxgear
wybrany samochód: 
Mazda Tribute (ep) 2.3 Gx (ep3w) (2003.12-2004.10) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0275 MAXGEAR

69-0275 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego MAXGEAR
37.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

MGZ-304015

numer części:

69-0275

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyoś przednia, z prawej
Strona zabudowyoś przednia, z lewej
Długość [mm]78
Rozmiar gwintu 1M14x1,5
Rozmiar gwintu 2M16x1,5
Rodzaj gwintuz bieżnikiem prawostronnym
Wymiar stożka [mm]18
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
nr EAN5907558553734

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0275 MAXGEAR

KOŃC. DR. KIER. IVECO DAILY 89-
numery OEM:
IVECO      0 0190 3652
IVECO      0 9380 0662
IVECO      0 9380 4059
IVECO      1903652
IVECO      5 0347 4983
IVECO      5 0364 2467
IVECO      93800662
IVECO      93804059

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0275 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0275 MAXGEAR:

2022-11-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.