Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Mitsubishi L200 / TRITON (KA_T, KB_T) 2.5 DI-D (KA4T) (2005.11-2015.12) 136km » 69-0318 maxgear
wybrany samochód: 
Mitsubishi L200 / Triton (ka_t, Kb_t) 2.5 Di-d (ka4t) (2005.11-2015.12) 136km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0318 MAXGEAR

69-0318 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego MAXGEAR
24.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 1.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

MGZ-306038

numer części:

69-0318

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
parzyste numery artykułów08323
Długość [mm]115
Gwint zewn. [mm]M24 x 1,5
Gwint zewn. [mm]M14 x 1,5
Rodzaj gwintuz bieżnikiem lewostronnym
Wymiar stożka [mm]18
Strona zabudowyoś przednia, z prawej
rura Ø [mm]24
Ciężar [kg]0,650
nr EAN5907558553314

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0318 MAXGEAR

KOĐC. DR. KIER. DB 207-210 #
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      602 330 00 35
MERCEDES-BENZ      602 330 54 35
MERCEDES-BENZ      602 330 57 35
MERCEDES-BENZ      602 330 59 35
MERCEDES-BENZ      A602 330 00 35
MERCEDES-BENZ      A602 330 54 35
MERCEDES-BENZ      A602 330 57 35
MERCEDES-BENZ      A602 330 59 35

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0318 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0318 MAXGEAR:

Rafał, Wrocław
2022-11-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.