Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » 69-0738 maxgear

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 69-0738 MAXGEAR

69-0738 Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny MAXGEAR
36.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

MGZ-318004

numer części:

69-0738

producent:

MAXGEAR

Długość [mm] 263
Gwint zewn. [mm] M14 x 1,5
Gwint zewn. [mm] M12 x 1,25
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,52
nr EAN 5901619560198

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 69-0738 MAXGEAR

DRą»EK KIER. SUZUKI WAGON R+ 00- LE/PR

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 69-0738 ma zastosowanie do modeli samochodów

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

SUZUKI

JIMNY samochód terenowy zamknięty, GRAND VITARA I, CARRY, WAGON R+, IGNIS I, LIANA, ALTO VI

SUBARU

LEGACY III, IMPREZA, OUTBACK, FORESTER, JUSTY III, LEGACY IV, TRIBECA

Numery OE Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 69-0738 producenta MAXGEAR

OPEL

4701745

SUZUKI

4883083E00, 4883083E00000, 4883086G00, 4883086G00000

numery OEM:
OPEL      47 01 745
SUZUKI      48830-83E00
SUZUKI      48830-83E00-000
SUZUKI      48830-86G00
SUZUKI      48830-86G00-000
VAUXHALL      009204752
VAUXHALL      09204752
VAUXHALL      9204752

Zastosowanie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 69-0738 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 69-0738 MAXGEAR:

Rafał, Wrocław
2022-11-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.