Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » 69-0780 maxgear

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0780 MAXGEAR

69-0780 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego MAXGEAR
27.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek: >10 szt.

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

MGZ-306054

numer części:

69-0780

dostawca:

MAXGEAR

Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Długość [mm] 88
Rozmiar gwintu 2 M14x1,5
nr EAN 5901619563021

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0780 MAXGEAR

KOĐC. DR. KIER. SMART CITY/FORTWO 04- LE/PR

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0780 ma zastosowanie do modeli samochodów

SMART

CABRIO, CITY-COUPE, CROSSBLADE, ROADSTER, ROADSTER coupe, FORFOUR, FORTWO coupe

Numery OE Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0780 producenta MAXGEAR

SMART

0004887V004000000, 0004887V005000000, 0004887V006, 0004887V006000000, 04887V002000, 04887V004000, 04887V005000, 4887V002000000, 4887V004000000, 4887V005000000, 4887V006000000

numery OEM:
SMART      0004887V004000000
SMART      0004887V005000000
SMART      0004887V006
SMART      0004887V006000000
SMART      048 87 V002 000
SMART      048 87 V004 000
SMART      048 87 V005 000
SMART      4887V002000000
SMART      4887V004000000
SMART      4887V005000000
SMART      4887V006000000

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0780 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0780 MAXGEAR:

Rafał, Wrocław
2022-11-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.