Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Audi A4 B5 Avant (8D5) 2.4 quattro (1997.08-2001.09) 163km » 69-0852 maxgear
wybrany samochód: 
Audi A4 B5 Avant (8d5) 2.4 Quattro (1997.08-2001.09) 163km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 69-0852 MAXGEAR

69-0852 Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny MAXGEAR

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

MGZ-301125

numer części:

69-0852

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyoś przednia, z prawej
Strona zabudowyoś przednia, z lewej
Długość [mm]355
Rozmiar gwintu 1M14x1,5
Rozmiar gwintu 2M12x1
Wyposażenie pojazdudla pojazdów bez wspomagania kierowaniem
nr EAN5902659726582

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 69-0852 MAXGEAR

DRą»EK KIER. SKODA FELICIA 1,3-1,9 94-01 LE/PR
numery OEM:
SKODA      007 350 278 N
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 69-0852 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 69-0852 MAXGEAR:

Rafał, Wrocław
2022-11-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.