Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Audi A3 Limousine (8VS, 8VM) 2.0 TFSI (2015.11-2020.10) 220km » 69-1020 maxgear
wybrany samochód: 
Audi A3 Limousine (8vs, 8vm) 2.0 Tfsi (2015.11-2020.10) 220km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

DRĄŻEK KIER. MITSUBISHI GRANDIS 2,0DID/2,4 04- LE/PR 69-1020 MAXGEAR

69-1020 DRĄŻEK KIER. MITSUBISHI GRANDIS 2,0DID/2,4 04- LE/PR MAXGEAR
maxgear 69-1020
33.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 1.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

69-1020

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowyOś przednia

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie DRĄŻEK KIER. MITSUBISHI GRANDIS 2,0DID/2,4 04- LE/PR 69-1020 MAXGEAR

DRą»EK KIER. MITSUBISHI GRANDIS 2,0DID/2,4 04- LE/PR
numery OEM:
HONDA      53010-TK8-A01
MITSUBISHI      4422A055
MITSUBISHI      4422A077
MITSUBISHI      MN103259

Zastosowanie DRĄŻEK KIER. MITSUBISHI GRANDIS 2,0DID/2,4 04- LE/PR 69-1020 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o DRĄŻEK KIER. MITSUBISHI GRANDIS 2,0DID/2,4 04- LE/PR 69-1020 MAXGEAR:

Rafał, Wrocław
2022-11-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.