Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Mitsubishi LANCER III (C1_A, C6_A) 1.2 GL (C15AS) (1984.01-1986.10) 55km » 69-1026 maxgear
wybrany samochód: 
Mitsubishi Lancer Iii (c1_a, C6_a) 1.2 Gl (c15as) (1984.01-1986.10) 55km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

DRĄŻEK KIER. SSANGYONG KYRON 05-12 LE/PR 69-1026 MAXGEAR

69-1026 DRĄŻEK KIER. SSANGYONG KYRON 05-12 LE/PR MAXGEAR
maxgear 69-1026
50.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

69-1026

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowyOś przednia

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie DRĄŻEK KIER. SSANGYONG KYRON 05-12 LE/PR 69-1026 MAXGEAR

DRĄŻEK KIER. SSANGYONG KYRON 05-12 LE/PR
numery OEM:
SSANGYONG      4650008014
SSANGYONG      4650009004
SSANGYONG      4650009017
SSANGYONG      4650009018

Zastosowanie DRĄŻEK KIER. SSANGYONG KYRON 05-12 LE/PR 69-1026 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o DRĄŻEK KIER. SSANGYONG KYRON 05-12 LE/PR 69-1026 MAXGEAR:

2022-11-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.