Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » 69-1032 maxgear

DRĄŻEK KIER. TOYOTA CAMRY 06- LE/PR 69-1032 MAXGEAR

69-1032 DRĄŻEK KIER. TOYOTA CAMRY 06- LE/PR MAXGEAR
maxgear 69-1032
34.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Czwartek
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

69-1032

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowyOś przednia

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie DRĄŻEK KIER. TOYOTA CAMRY 06- LE/PR 69-1032 MAXGEAR

DRą»EK KIER. TOYOTA CAMRY 06- LE/PR

DRĄŻEK KIER. TOYOTA CAMRY 06- LE/PR 69-1032 ma zastosowanie do modeli samochodów

LEXUS

IS I, LS, SC, IS SportCross, RX, GS, IS II

TOYOTA

YARIS, YARIS VERSO, CELICA coupe, MR2 III, PREVIA II, RAV 4 II, PRIUS

Numery OE DRĄŻEK KIER. TOYOTA CAMRY 06- LE/PR 69-1032 producenta MAXGEAR

TOYOTA

45503-09230, 45503-09420, 45503-29765, 45503-39225, 45503-39275

numery OEM:
DAIHATSU      45503-39225
DAIHATSU      45503-39275
TOYOTA      45503-09230
TOYOTA      45503-09420
TOYOTA      45503-29765
TOYOTA      45503-39225
TOYOTA      45503-39275

Zastosowanie DRĄŻEK KIER. TOYOTA CAMRY 06- LE/PR 69-1032 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o DRĄŻEK KIER. TOYOTA CAMRY 06- LE/PR 69-1032 MAXGEAR:

Rafał, Wrocław
2022-11-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.