Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » 69-1173 maxgear

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-1173 MAXGEAR

36.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

MGZ-312020

numer części:

69-1173

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowy zewnętrzny
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Długość [mm] 233,5
Rozmiar gwintu 1 10x1,25
Rozmiar gwintu 2 16x1,5
Wersja wzmocniona 
parzyste numery artykułów 37-16 020 0046/HD
nr EAN 5903766312347
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-1173 MAXGEAR

KOĐC. DR. KIER. HYUNDAI I40 12- LE

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-1173 ma zastosowanie do modeli samochodów

HYUNDAI

SONATA IV, XG, ACCENT II, TRAJET, ELANTRA III, HIGHWAY, SANTA FÉ I

KIA

CLARUS, PRIDE, CARNIVAL I, ROADSTER, RETONA samochód terenowy zamknięty, JOICE, RIO I

Numery OE Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-1173 producenta MAXGEAR

HYUNDAI

568202T190, 568203V190, 568203V490, 568203Z200

KIA

568202T190, 568203Q000, 568203V490

numery OEM:
HYUNDAI      56820-2T190
HYUNDAI      56820-3V190
HYUNDAI      56820-3V490
HYUNDAI      56820-3Z200
KIA      56820 2T190
KIA      56820 3Q000
KIA      56820 3V490
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-1173 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-1173 MAXGEAR:

Rafał, Wrocław
2022-11-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.