Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Volkswagen TOUAREG (7LA, 7L6, 7L7) 4.2 V8 (2002.12-2006.11) 310km » 69-1202 maxgear
wybrany samochód: 
Volkswagen Touareg (7la, 7l6, 7l7) 4.2 V8 (2002.12-2006.11) 310km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

KOŃC. DR. KIER. JEEP GRAND CHEROKKE 2,7CRD/3,1TD/4,7 V8 99-05 LE DOLNA 69-1202 MAXGEAR

69-1202 KOŃC. DR. KIER. JEEP GRAND CHEROKKE 2,7CRD/3,1TD/4,7 V8 99-05 LE DOLNA MAXGEAR
maxgear 69-1202
36.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 1.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:3 szt.
Wtorek:10 szt.

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

69-1202

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowyOś przednia, z lewej
Długość [mm]273
Gwint zewn. [mm]M24 x 1,5
Gwint zewn. [mm]M12 x 1,25
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2z nakrętką koronową
sparowany numer artykułu69-1203
Strona zabudowyOś przednia, z lewej
Długość [mm]273
Gwint zewn. [mm]M24 x 1,5
Gwint zewn. [mm]M12 x 1,25
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2z nakrętką koronową
sparowany numer artykułu69-1203

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie KOŃC. DR. KIER. JEEP GRAND CHEROKKE 2,7CRD/3,1TD/4,7 V8 99-05 LE DOLNA 69-1202 MAXGEAR

KOĐC. DR. KIER. JEEP GRAND CHEROKKE 2,7CRD/3,1TD/4,7 V8 99-05 LE DOLNA
numery OEM:
JEEP      52088467
JEEP      52088869AA

Zastosowanie KOŃC. DR. KIER. JEEP GRAND CHEROKKE 2,7CRD/3,1TD/4,7 V8 99-05 LE DOLNA 69-1202 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o KOŃC. DR. KIER. JEEP GRAND CHEROKKE 2,7CRD/3,1TD/4,7 V8 99-05 LE DOLNA 69-1202 MAXGEAR:

Rafał, Wrocław
2022-11-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.