Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Opel VECTRA B Kombi (J96) 1.7 TD (F35) (1996.11-1997.12) 82km » 69-1203 maxgear
wybrany samochód: 
Opel Vectra B Kombi (j96) 1.7 Td (f35) (1996.11-1997.12) 82km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

KOŃC. DR. KIER. JEEP GRAND CHEROKKE 2,7CRD/3,1TD/4,7 V8 99-05 PR DOLNA 69-1203 MAXGEAR

69-1203 KOŃC. DR. KIER. JEEP GRAND CHEROKKE 2,7CRD/3,1TD/4,7 V8 99-05 PR DOLNA MAXGEAR
maxgear 69-1203
46.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

69-1203

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowyos przednia, z prawej
Długość [mm]273
Gwint zewn. [mm]M24 x 1,5
Gwint zewn. [mm]M12 x 1,25
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2z nakrętką koronową
sparowany numer artykułu69-1202

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie KOŃC. DR. KIER. JEEP GRAND CHEROKKE 2,7CRD/3,1TD/4,7 V8 99-05 PR DOLNA 69-1203 MAXGEAR

KOĐC. DR. KIER. JEEP GRAND CHEROKKE 2,7CRD/3,1TD/4,7 V8 99-05 PR DOLNA
numery OEM:
JEEP      52088466
JEEP      52088870AA
JEEP      K52088466

Zastosowanie KOŃC. DR. KIER. JEEP GRAND CHEROKKE 2,7CRD/3,1TD/4,7 V8 99-05 PR DOLNA 69-1203 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o KOŃC. DR. KIER. JEEP GRAND CHEROKKE 2,7CRD/3,1TD/4,7 V8 99-05 PR DOLNA 69-1203 MAXGEAR:

Rafał, Wrocław
2022-11-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.