Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Mitsubishi GALANT VII sedan (E5_A, E7_A, E8_A) 2.0 V6-24 (E64A, E54A) (1992.11-1996.08) 150km » 69-1209 maxgear
wybrany samochód: 
Mitsubishi Galant Vii Sedan (e5_a, E7_a, E8_a) 2.0 V6-24 (e64a, E54a) (1992.11-1996.08) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

KOŃC. DR. KIER. FIAT PANDA/ YPSILON 12- LE/PR 69-1209 MAXGEAR

69-1209 KOŃC. DR. KIER. FIAT PANDA/ YPSILON 12- LE/PR MAXGEAR
maxgear 69-1209
29.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 1.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Wtorek:9 szt.
:10 szt. wysyłka Środa

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

69-1209

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowyOś przednia, z lewej
Strona zabudowyos przednia, z prawej
Długość [mm]150
Rozmiar gwintu 1M10x1,25
Rozmiar gwintu 2M12x1,5
Strona zabudowyOś przednia, z lewej
Strona zabudowyos przednia, z prawej
Długość [mm]150
Rozmiar gwintu 1M10x1,25
Rozmiar gwintu 2M12x1,5

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie KOŃC. DR. KIER. FIAT PANDA/ YPSILON 12- LE/PR 69-1209 MAXGEAR

KOĐC. DR. KIER. FIAT PANDA/ YPSILON 12- LE/PR
numery OEM:
CHRYSLER      77365815
FIAT      77365815
LANCIA      77365815

Zastosowanie KOŃC. DR. KIER. FIAT PANDA/ YPSILON 12- LE/PR 69-1209 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o KOŃC. DR. KIER. FIAT PANDA/ YPSILON 12- LE/PR 69-1209 MAXGEAR:

Rafał, Wrocław
2022-11-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.