Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora » 72-4654 maxgear

PODUSZKA AMORT. DB P. VITO 2,0-2,8 96-03 LE/PR Z ŁOŻYSKIEM 72-4654 MAXGEAR

72-4654 PODUSZKA AMORT. DB P. VITO 2,0-2,8 96-03 LE/PR Z ŁOŻYSKIEM MAXGEAR
maxgear 72-4654
83.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

72-4654

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowyOś przednia, z lewej
Strona zabudowyos przednia, z prawej

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie PODUSZKA AMORT. DB P. VITO 2,0-2,8 96-03 LE/PR Z ŁOŻYSKIEM 72-4654 MAXGEAR

PODUSZKA AMORT. DB P. VITO 2,0-2,8 96-03 LE/PR Z ĂşOÂťYSKIEM

PODUSZKA AMORT. DB P. VITO 2,0-2,8 96-03 LE/PR Z ŁOŻYSKIEM 72-4654 ma zastosowanie do modeli samochodów

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

Numery OE PODUSZKA AMORT. DB P. VITO 2,0-2,8 96-03 LE/PR Z ŁOŻYSKIEM 72-4654 producenta MAXGEAR

MERCEDES-BENZ

6383230420, 6389810120

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      6383230420
MERCEDES-BENZ      6389810120

Zastosowanie PODUSZKA AMORT. DB P. VITO 2,0-2,8 96-03 LE/PR Z ŁOŻYSKIEM 72-4654 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o PODUSZKA AMORT. DB P. VITO 2,0-2,8 96-03 LE/PR Z ŁOŻYSKIEM 72-4654 MAXGEAR:

Grzegorz, Ełk
2023-11-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Konrad, Zabrze
2023-03-20
 5/5
Ok.
Konrad, Zabrze
2023-03-20
 5/5
Ok.
Emil, Józefosław
2023-03-24
 5/5
Zgodnie z opisem plasuje na oryginał jak i na ashika oraz kayoba amory
Grzegorz, Ełk
2023-11-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Warszawa
2024-04-17
 5/5
Wszystko OK, szybka realizacja zamówienia

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.