Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » 82-0147 maxgear

Zacisk hamulca 82-0147 MAXGEAR

82-0147 Zacisk hamulca MAXGEAR
154.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (7 ocen)
numery handlowe:

82-0147

numer części:

82-0147

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowy Oś tylna strona lewa
Materiał Żeliwo
Ograniczenia producenta LUCAS
Ograniczenia producenta TRW
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy ze zintegrowanym hamulcem pomocniczym
Średnica [mm] 38
dla grubości tarczy hamulcowej [mm] 11
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm] 302
nr EAN 5902659703699

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 82-0147 MAXGEAR

ZACISK HAM. FORD T. MONDEO 07- LE
numery OEM:
FORD      1426844
FORD      1439862
FORD      1460305
FORD      1465777
FORD      1502341
FORD      1536999
FORD      1738988
FORD      6G912D049GA
FORD      6G912D049GB
FORD      6G912D049GC
FORD      6G912D049GD
FORD      6G912D049GE
FORD      6G912D049GF
zamienniki:
BHN1017E
brak
TRW
DC73722
brak
DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

Zastosowanie Zacisk hamulca 82-0147 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca 82-0147 MAXGEAR:

2023-11-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-08-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-05-12
 5/5
Pasuje i działa lepiej od zregenerowanego
2019-11-17
 5/5
Ok
2019-11-17
 5/5
Ok
2023-11-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu