Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Volkswagen BORA Variant (1J6) 2.3 V5 (2000.10-2005.05) 170km » 82-0934 maxgear
wybrany samochód: 
Volkswagen Bora Variant (1j6) 2.3 V5 (2000.10-2005.05) 170km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

MOCOWANIE ZACISKU HAM. MITSUBISHI P. GRANDIS/ PAJERO 00- PR 82-0934 MAXGEAR

82-0934 MOCOWANIE ZACISKU HAM. MITSUBISHI P. GRANDIS/ PAJERO 00- PR MAXGEAR
maxgear 82-0934

    Ocena:
5/5 (7 ocen)
numer części:

82-0934

dostawca:

MAXGEAR

Strona zabudowyOś przednia, z lewej
Strona zabudowyOś przednia, z lewej

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie MOCOWANIE ZACISKU HAM. MITSUBISHI P. GRANDIS/ PAJERO 00- PR 82-0934 MAXGEAR

MOCOWANIE ZACISKU HAM. MITSUBISHI P. GRANDIS/ PAJERO 00- PR
numery OEM:
MITSUBISHI      MR407089
MITSUBISHI      MR407680

Zastosowanie MOCOWANIE ZACISKU HAM. MITSUBISHI P. GRANDIS/ PAJERO 00- PR 82-0934 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o MOCOWANIE ZACISKU HAM. MITSUBISHI P. GRANDIS/ PAJERO 00- PR 82-0934 MAXGEAR:

Rafał, Łódź
2023-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
PIOTR, WARSZAWA
2023-05-12
 5/5
Pasuje i działa lepiej od zregenerowanego
Jacek, Wizna
2023-11-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
JAROSŁAW, Świebodzin
2020-08-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Straszyn
2019-11-17
 5/5
Ok
Jacek, Wizna
2023-11-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Straszyn
2019-11-17
 5/5
Ok

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.