Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » 820955 maxgear

MOCOWANIE ZACISKU HAM. TOYOTA P. COROLLA 1.4-2.0 D-4D 02-07 LE 820955 MAXGEAR

820955 MOCOWANIE ZACISKU HAM. TOYOTA P. COROLLA 1.4-2.0 D-4D 02-07 LE MAXGEAR
maxgear 820955
MOCOWANIE ZACISKU HAM. TOYOTA P. COROLLA 1.4-2.0 D-4D 02-07 LE 820955
71.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (7 ocen)
numer części:

820955

producent:

MAXGEAR

Ograniczenia producentaTRW
sparowany numer artykułu82-0956

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie MOCOWANIE ZACISKU HAM. TOYOTA P. COROLLA 1.4-2.0 D-4D 02-07 LE 820955 MAXGEAR

MOCOWANIE ZACISKU HAM. TOYOTA P. COROLLA 1.4-2.0 D-4D 02-07 LE

MOCOWANIE ZACISKU HAM. TOYOTA P. COROLLA 1.4-2.0 D-4D 02-07 LE 820955 ma zastosowanie do modeli samochodów

TOYOTA

YARIS, YARIS VERSO, CELICA coupe, MR2 III, PREVIA II, RAV 4 II, PRIUS

Numery OE MOCOWANIE ZACISKU HAM. TOYOTA P. COROLLA 1.4-2.0 D-4D 02-07 LE 820955 producenta MAXGEAR

TOYOTA

47721-09410

numery OEM:
TOYOTA      47721-09410

Zastosowanie MOCOWANIE ZACISKU HAM. TOYOTA P. COROLLA 1.4-2.0 D-4D 02-07 LE 820955 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o MOCOWANIE ZACISKU HAM. TOYOTA P. COROLLA 1.4-2.0 D-4D 02-07 LE 820955 MAXGEAR:

PIOTR, WARSZAWA
2023-05-12
 5/5
Pasuje i działa lepiej od zregenerowanego
Jacek, Wizna
2023-11-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
JAROSŁAW, Świebodzin
2020-08-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Straszyn
2019-11-17
 5/5
Ok
Andrzej, Straszyn
2019-11-17
 5/5
Ok
Jacek, Wizna
2023-11-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Rafał, Łódź
2023-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu