Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » 82-1257 maxgear

ZACISK HAM. ALFA T. GIULIETTA 1,4-2,0 JTDM 10- LE 82-1257 MAXGEAR

82-1257 ZACISK HAM. ALFA T. GIULIETTA 1,4-2,0 JTDM 10- LE MAXGEAR
maxgear 82-1257
ZACISK HAM. ALFA T. GIULIETTA 1,4-2,0 JTDM 10- LE 82-1257
170.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (7 ocen)
numer części:

82-1257

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowyOś tylna strona lewa
Ograniczenia producentaTRW
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść
MateriałŻeliwo
sparowany numer artykułu82-1258
Średnica tłoka [mm]38

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie ZACISK HAM. ALFA T. GIULIETTA 1,4-2,0 JTDM 10- LE 82-1257 MAXGEAR

ZACISK HAM. ALFA T. GIULIETTA 1,4-2,0 JTDM 10- LE
numery OEM:
ALFA ROMEO      77367999
ALFA ROMEO      77365529
FIAT      77365529
zamienniki:
F 23 190
brak
BREMBO
530031
brak
A.B.S.
38254500
brak
TEXTAR
AR6135
brak
GENERAL RICAMBI
BC-1573L
brak
OPTIMAL

Zastosowanie ZACISK HAM. ALFA T. GIULIETTA 1,4-2,0 JTDM 10- LE 82-1257 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o ZACISK HAM. ALFA T. GIULIETTA 1,4-2,0 JTDM 10- LE 82-1257 MAXGEAR:

2023-05-12
 5/5
Pasuje i działa lepiej od zregenerowanego
2023-11-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-08-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-11-17
 5/5
Ok
2023-11-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-11-17
 5/5
Ok

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu