Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Bentley CONTINENTAL kabriolet (3W_, 394) 6.0 GTC Speed Napęd na wszystkie koła (2007.08-2011.04) 610km » 82-1337 maxgear
wybrany samochód: 
Bentley Continental Kabriolet (3w_, 394) 6.0 Gtc Speed Napęd Na Wszystkie Koła (2007.08-2011.04) 610km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

ZACISK HAM. MAZDA P. 6 2,0-2,5 13- LE 82-1337 MAXGEAR

82-1337 ZACISK HAM. MAZDA P. 6 2,0-2,5 13- LE MAXGEAR
maxgear 82-1337
ZACISK HAM. MAZDA P. 6 2,0-2,5 13- LE 82-1337
158.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (7 ocen)
numer części:

82-1337

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowyOś przednia, z lewej
Ograniczenia producentaMAZDA
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
MateriałŻeliwo
sparowany numer artykułu82-1338
Średnica tłoka [mm]57

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie ZACISK HAM. MAZDA P. 6 2,0-2,5 13- LE 82-1337 MAXGEAR

ZACISK HAM. MAZDA P. 6 2,0-2,5 13- LE
numery OEM:
MAZDA      GHP93371X
MAZDA      GHY93399Z
zamienniki:
F 49 126
brak
BREMBO

Zastosowanie ZACISK HAM. MAZDA P. 6 2,0-2,5 13- LE 82-1337 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o ZACISK HAM. MAZDA P. 6 2,0-2,5 13- LE 82-1337 MAXGEAR:

PIOTR, WARSZAWA
2023-05-12
 5/5
Pasuje i działa lepiej od zregenerowanego
JAROSŁAW, Świebodzin
2020-08-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Straszyn
2019-11-17
 5/5
Ok
Rafał, Łódź
2023-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Wizna
2023-11-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Straszyn
2019-11-17
 5/5
Ok
Jacek, Wizna
2023-11-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu