Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » 82-1351 maxgear

ZACISK HAM. MITSUBISHI P. L200 2,4-2,5 TD 4WD 96-07 LE 82-1351 MAXGEAR

82-1351 ZACISK HAM. MITSUBISHI P. L200 2,4-2,5 TD 4WD 96-07 LE MAXGEAR
maxgear 82-1351
ZACISK HAM. MITSUBISHI P. L200 2,4-2,5 TD 4WD 96-07 LE 82-1351
147.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (7 ocen)
numer części:

82-1351

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowyOś przednia, z lewej
Ograniczenia producentaTOKICO
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (2-tłoczkowy)
MateriałŻeliwo
sparowany numer artykułu82-1352
Średnica tłoka [mm]43

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie ZACISK HAM. MITSUBISHI P. L200 2,4-2,5 TD 4WD 96-07 LE 82-1351 MAXGEAR

ZACISK HAM. MITSUBISHI P. L200 2,4-2,5 TD 4WD 96-07 LE
numery OEM:
MITSUBISHI      MR977362
zamienniki:
ADC44882C
brak
BLUE PRINT
344558
brak
KAWE
J3215051
brak
HERTH+BUSS JAKOPARTS
F 54 124
brak
BREMBO
ADC44882
brak
BLUE PRINT
730641
brak
A.B.S.
38263500
brak
TEXTAR
82-1909
brak
ELSTOCK

Zastosowanie ZACISK HAM. MITSUBISHI P. L200 2,4-2,5 TD 4WD 96-07 LE 82-1351 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o ZACISK HAM. MITSUBISHI P. L200 2,4-2,5 TD 4WD 96-07 LE 82-1351 MAXGEAR:

Jacek, Wizna
2023-11-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Rafał, Łódź
2023-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Straszyn
2019-11-17
 5/5
Ok
JAROSŁAW, Świebodzin
2020-08-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Straszyn
2019-11-17
 5/5
Ok
Jacek, Wizna
2023-11-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
PIOTR, WARSZAWA
2023-05-12
 5/5
Pasuje i działa lepiej od zregenerowanego

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu