Przepraszamy, z przyczyn technicznych kontakt telefoniczny dzisiaj może być utrudniony.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Volvo VM III 260 (2012-???) 260km » 82-1365 maxgear
wybrany samochód: 
Volvo Vm Iii 260 (2012-???) 260km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

ZACISK HAM. OPEL T. ASTRA 1,0-1,6 15- LE 82-1365 MAXGEAR

82-1365 ZACISK HAM. OPEL T. ASTRA 1,0-1,6 15- LE MAXGEAR
maxgear 82-1365
ZACISK HAM. OPEL T. ASTRA 1,0-1,6 15- LE 82-1365
174.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (7 ocen)
numer części:

82-1365

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowyOś tylna strona lewa
Strona zabudowyza osią
Ograniczenia producentaTRW
Typ tarczy hamulcowejpełny
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy ze zintegrowanym hamulcem pomocniczym
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
MateriałAluminium
Wyposażenie pojazdudo pojazdów bez elektrycznego hamulca postojowego
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]10
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]264
sparowany numer artykułu82-1366
Średnica tłoka [mm]36

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie ZACISK HAM. OPEL T. ASTRA 1,0-1,6 15- LE 82-1365 MAXGEAR

ZACISK HAM. OPEL T. ASTRA 1,0-1,6 15- LE
numery OEM:
OPEL      13507388
OPEL      13528005
OPEL      95522573
OPEL      95528869
VAUXHALL      13507388
VAUXHALL      13528005
VAUXHALL      95528869
zamienniki:
F 59 236
brak
BREMBO
2136163
brak
NK

Zastosowanie ZACISK HAM. OPEL T. ASTRA 1,0-1,6 15- LE 82-1365 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o ZACISK HAM. OPEL T. ASTRA 1,0-1,6 15- LE 82-1365 MAXGEAR:

Jacek, Wizna
2023-11-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Wizna
2023-11-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Straszyn
2019-11-17
 5/5
Ok
Andrzej, Straszyn
2019-11-17
 5/5
Ok
Rafał, Łódź
2023-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
JAROSŁAW, Świebodzin
2020-08-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
PIOTR, WARSZAWA
2023-05-12
 5/5
Pasuje i działa lepiej od zregenerowanego

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu