Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » AC330016 maxgear

KOMPRESOR KLIMATYZACJI FORD GALAXY/ KUGA/ C30/S40 03- AC330016 MAXGEAR

692.99 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 3 szt.
 
    Ocena:
numer części:

AC330016

producent:

MAXGEAR

Napięcie [V]12
JakośćOE-EQUIVALENT
Ograniczenia producentaVISTEON-EQUIVALENT
Ø koła pasowego [mm]120
Koła pasowez kołem pasowym wielorowkowym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2z olejem do sprężarki PAG
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2z pierścieniem uszczelniającym
Kształt obudowy wtyczkiprostokątny
Ilość oleju [ml]180
Olej do sprężarkiPAG 46
ID sprężarkiVS16
Liczba rowków6

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie KOMPRESOR KLIMATYZACJI FORD GALAXY/ KUGA/ C30/S40 03- AC330016 MAXGEAR

KOMPRESOR KLIMATYZACJI FORD GALAXY/ KUGA/ C30/S40 03-

KOMPRESOR KLIMATYZACJI FORD GALAXY/ KUGA/ C30/S40 03- AC330016 ma zastosowanie do modeli samochodów

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

VOLVO

S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50

Numery OE KOMPRESOR KLIMATYZACJI FORD GALAXY/ KUGA/ C30/S40 03- AC330016 producenta MAXGEAR

VOLVO

8603230, 8603684

numery OEM:
VOLVO      8603230
VOLVO      8603684
FORD USA      1306783
FORD USA      1436955
FORD USA      1437620
FORD USA      1437621
FORD USA      1465437
FORD USA      1732593
FORD USA      1745000
FORD USA      1796856
FORD USA      3M5H19497HA
FORD USA      3M5H19D629DC
FORD USA      3M5H19D629DD
FORD USA      3M5H19D629DE
FORD USA      3M5H19D629DF
FORD USA      3M5H19D629DG
FORD USA      3M5H19D629DJ
FORD USA      3M5H19D629DK
FORD USA      RM3MH519D629DJ

Zastosowanie KOMPRESOR KLIMATYZACJI FORD GALAXY/ KUGA/ C30/S40 03- AC330016 MAXGEAR w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.