Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » L11137 monroe

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L11137 MONROE

L11137 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego MONROE
117.99 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:1 szt.

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

L11137

dostawca:

MONROE

Długość [mm] 235
Ciężar [kg] 1,598
Wymagana ilość 1
Wymiar stożka [mm] 16
Gwint wewnętrzny [mm] 14x1,5
Gwint zewn. [mm] 14x1,5
Rodzaj gwintu z bieżnikiem prawostronnym
Długość opakowania [cm] 41
Szerokość opakowania [cm] 10
Wysokość opakowania [cm] 7
nr EAN 5412096736650

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L11137 MONROE

Końcówka drążka kierowniczego P pasuje do: BMW 1 (F40), 2 (F45), 2 GRAN COUPE (F44), 2 GRAN TOURER (F46), 2 GRAN TOURER VAN (F46), X1 (F48), X2 (F39), MINI CLUBMAN (F54) 1.5-2.0D 11.13-

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L11137 ma zastosowanie do modeli samochodów

BMW

3 coupe, 3 Touring, Z8 Roadster, X5, 3, 3 Compact, 7

MINI

MINI, MINI CLUBMAN, MINI COUNTRYMAN, MINI coupe, MINI Roadster, MINI CLUB, MINI PACEMAN

Numery OE Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L11137 producenta MONROE

BMW

32106869425, 32105A018D4

MINI

32106869425, 32105A018D4

numery OEM:
BMW      32 10 6 869 425
BMW      32105A018D4
MINI      32 10 6 869 425
MINI      32105A018D4
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L11137 MONROE w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L11137 MONROE:

ADAM, JASŁO
2020-03-27
 5/5
Szukałem w internecie długo L16142 i w lepszej cenie nie znalazłem niż e-autoparts.pl
ADAM, JASŁO
2020-03-27
 5/5
Mechanik mówił żeby kupić L16141 monroe i tak zrobiłem

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.